Všeobecné obchodní podmínky

Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují rezervaci služeb dentální hygieny a úhradu zálohy prostřednictvím platební brány mezi OSVČ Zuzanou Zámkovou, DiS. a jejím Klientem.

1. Úvodní ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky ("VOP") upravují práva a povinnosti mezi:

Poskytovatelem:
Zuzana Zámková, DiS. IČO: 223 57 394

Provozovna: Letenská 1183, Rožnov pod Radhoštěm 756 61

Klientem:

fyzickou osobou, která si rezervuje termín dentální hygieny prostřednictvím online rezervačního systému na webových stránkách https://www.dhroznov.cz/ ("Klient").

Odesláním rezervace a úhradou zálohy Klient potvrzuje, že se s těmito VOP seznámil a souhlasí s nimi.

2. Předmět služeb

Poskytovatel poskytuje odborné služby v oblasti dentální hygieny v termínech rezervovaných Klientem. Aktuální rozsah služeb a orientační ceny jsou zveřejněny na webových stránkách Poskytovatele.

3. Rezervace termínu

Klient si rezervuje termín prostřednictvím online formuláře rezervačního systému.

Rezervace je považována za potvrzenou až po úhradě požadované zálohy prostřednictvím platební brány.

Po uhrazení zálohy obdrží Klient e-mail s potvrzením rezervace.

Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín z provozních či zdravotních důvodů; v takovém případě Klienta bezodkladně kontaktuje a nabídne náhradní termín.

4. Záloha a platební podmínky

Klient je při rezervaci termínu povinen uhradit zálohu na službu (výše zálohy je uvedena u konkrétního typu služby).

Záloha se hradí online prostřednictvím bezpečné platební brány.

Záloha je odečtena z celkové ceny služby při osobní návštěvě.

Platební brána je provozována třetí stranou; Poskytovatel nepřijímá ani neukládá údaje o platebních kartách.

Úhrada zálohy nenahrazuje úhradu celé ceny služby – zbývající část ceny se hradí v den návštěvy dle aktuálního ceníku.

5. Zrušení termínu a storno zálohy

Klient může rezervovaný termín zrušit nebo změnit nejpozději 24 hodin před jeho začátkem.

O zrušení nebo změně termínu musí Klient informovat telefonicky nebo e-mailem, a to výhradně prostřednictvím kontaktních údajů uvedených na webových stránkách Poskytovatele.

Pokud Klient:

zruší termín více než 24 hodin předem – záloha se převádí na nový termín, nebo lze požádat o její vrácení,

nezruší termín včas (méně než 24 hodin předem) nebo se na termín nedostaví – záloha propadá ve prospěch Poskytovatele v plné výši jako smluvní pokuta.

Důvod zrušení nemá vliv na uplatnění storno podmínek, pokud není mezi Poskytovatelem a Klientem dohodnuto jinak.

6. Odstoupení od smlouvy

Služby dentální hygieny jsou poskytovány v předem sjednaném termínu. Jedná se o služby spadající pod výjimku z možnosti jednostranného odstoupení od smlouvy uzavřené distančním způsobem dle občanského zákoníku.

Po provedení služby již nelze od smlouvy odstoupit ani požadovat vrácení uhrazené částky za poskytnutou službu.

7. Reklamace

Klient je povinen oznámit případné výhrady k poskytnuté službě bez zbytečného odkladu po jejím poskytnutí.

Poskytovatel se zavazuje reklamaci individuálně posoudit a navrhnout vhodné řešení podle charakteru problému (např. kontrolní návštěvu, doplňující výkon apod.).

8. Ochrana osobních údajů

Poskytovatel zpracovává osobní údaje Klienta v souladu s nařízením GDPR a související legislativou. Údaje slouží výhradně pro účely rezervace termínu, komunikace s Klientem a poskytnutí služby.

Podrobnosti o zpracování osobních údajů upravují Zásady zpracování osobních údajů dostupné na webových stránkách Poskytovatele.

9. Závěrečná ustanovení

Poskytovatel je oprávněn tyto VOP kdykoliv aktualizovat; jejich aktuální verze je vždy zveřejněna na webových stránkách Poskytovatele.

Právní vztahy mezi Poskytovatelem a Klientem se řídí právním řádem České republiky.

Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 22.12.2025